درباره وبلاگ


امید وارم اوقات خوبی را در این وبلاگ سپری کنین این وبلاگ دو روز در میون آپدیت می شود پس دوباره هم سربزین لطفا نظر دهید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 478
بازدید کل : 41942
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


عصر جوان دانلود گیمز
دانلود پوستر بازی کوچک ترینر و سیو بازی
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:iran's games news, :: 7:16 ::  نويسنده : علی ارکانی

اولين بازي استراتژيك عربي در مورد 100 سال اول تاريخ اسلام از ديد 4 مليت مختلف : باديه نشين‌ها، اعراب، ايرانيان، و رومي‌ها كه تمام مشخصه‌هاي اين مليتها از لباس و ابزارهاي رزمي و بناهاي آنها لحاظ گرديده است. بازيكن مي‌توانند در نقش هر يك از اين 4 مليت بازي كند يا نقش اصلي را به عنوان خالد بن وليد بازي كند كه امپراتوري‌هاي روم و ايران را شكست داد و در هيچ نبردي مغلوب نشد. يا مي‌توان در نقش يك شيخ باديه‌نشين بازي كند كه بايد در قبيله‌اش عزت و آبرو كسب كند. وظيفة بازيكن ساخت و حفاظت از مسيرهاي تجاري، منابع آب، تربيت نيروهاي مسلح، هدايت نبردها و آزاد كردن برده‌ها است.در اين بازي چهار جنگ مطرح صدر اسلام به نمايش گذاشته شده است. جنگ بين قبايل عرب بدوي در عصر جاهليت و جنگ آنان به سركردگي هاني مسعود الشيباني با ايرانيان در جنگ ذي قار كه در اين بازي در همان روز اول اعراب بر ايرانيان غلبه مي كنند.جنگ مسلمانان با ايرانيان ساساني و جنگ مسلمانان با روميان بيزانس.

 

 

اين بازي، يكي از بازي‌هاي جديدي است كه توسط شركت دارالفكر دمشق توليد شده تا نقش مؤثري در شكل‌دهي ذهن نوجوانان داشته باشد. توليد كنندگان اميدوارند كه نام اين بازي، «قريش» نام قبلية پيامبر اكرم (ص)، تصوير صحيحي از اسلام ارائه دهد، تنش‌ها با غرب را از ميان ببرد، و باعث غرور و افتخار نوجوانان مسلمان شود.البته لازم به ذكر است كه گرايش هاي پان عربيسم و فرقه اي سنت گراي توليدكنندگان اين بازي بر ادامه جريان آن تاثيرگذار بوده است كه به وضوح برده داري اسلامي و شخصيت هاي مطرح خود و نقش آفريني خلفاي راشدين در جنگ هاي مذكور را مي توان مشاهده كرد.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:iran's games news,گاندو, :: 21:4 ::  نويسنده : علی ارکانی

  مراسم آشنایی عروسک کاراکتر "گاندو" از جدیدترین محصولات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با "پنگول" گربه بازیگوش برنامه تلویزیونی رنگین کمان، روز جمعه 5 اسفند ماه 90 ساعت 15 در شبکه پنج سیما برگزار شد. 

 
به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب ...


 استودیو ی آمیتیس بازی رایان ، سازنده ی بازی “مبارزه در خلیج عدن”، به تازگی اقدام به انتشار تصاویری (اسکرین شات) از گیم پلی این بازی کرده. این استودیو قرار است به زودی دمویی از گیم پلی این بازی منتشر کند. این بازی پیش از این با نام “جنگ در خلیج عدن ” شناخته می شد. این بازی که یکی از بازی های خوب و غافلگیر کننده ی نمایشگاه بازی های تهران بود، چند وقت پیش تغییر سبک داده و از اکشن سوم شخص تبدیل به یک بازی اکشن اول شخص شده بود.

این بازی توسط موتور پایه ی یونیتی تولید می شد.
نبرد در خلیج عدن ، داستان نبرد های نیرو ی دریایی ایران و دزدان دریایی را در خلیج عدن به روایت می کند.
از نظر جلوه های بصری ، همانطور که در اسکرین شات ها می بینید ، بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

نبرد در خلیج عدن قرار است در هفه ی دفاع مقدس به طور رسمی رو نمایی شود.

 

ببینید در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 28 بهمن 1390برچسب:iran's games news, :: 21:13 ::  نويسنده : علی ارکانی

 

به نقل سایت «میرمهنا»:

بازی رایانه ای ترکمنچای که به عنوان دیگر بازی ایرانی با موضوع ملی گرایانه می باشد  که در استودیو بازی سازی پویانما طراحی و تولید گردیده است. ترکمنچای دیگر بازی ایرانی است که توانست با تکیه بر تجربه ساخت بازی میرمهنا به عنوان محصول مکمل این بازی رایانه ای در ۱۱ مرحله آماده عرضه به بازار داخل و خارج از ایران گردد.

بعد از میرمهنا بازی رایانه ای ترکمنچای به عنوان دیگر بازی با موضوع ملی با ریشه تاریخی می باشد. در این بازی رایانه ای که موضوع مبازرات عباس میرزا و مردم آذربایجان علیه نیروهای تزاری روس را در ۲۰ صحنه سینمائی داخل بازی روایت میکند. این بازی ایرانی در حال ترجمه  به زبانهای فارسی , ترکی  , ارمنی , انگلیسی ,  روسی ,  آلمانی و فرانسه  می باشد که امید میرود به زودی وارد بازار اروپا و آسیا گردد.

مرتضی رضایی مدیر پروژه بازی ترکمنچای اضافه کرد داستان این بازی حدود نیم قرن بعد از حماسه آفرینی های میرمهنا در جنوب کشور, این بار توسط آذری های دلاور در شمال غرب کشور صورت میگیرد.

در بازی ترکمنچای با شخصیت های موثر در دفاع مردمی آذری ها و همچنین شخصیت عباس میرزا ولیهد , آشنا میشویم که به روایت بخشی از مبارزات تاریخی آن زمان مرتبط با عهد نامه ترکمنچای و عهد نامه گلستان که توسط کشور روسیه به ایران تحمیل شد می پردازد.

ایشان ویژگیهای بازی “ترکمنچای” را در  مکانیک ها و گیم پلی های جدید و تنوع سلاح ها دانست همچنین  بهبود صحنه های سینمائی و بهینه کردن روند بازی را از مزیت های این بازی ایرانی دانست .

بازی ترکمنچای از یک تیم ۱۴ نفره از متخصصان حرفه ای و طراحان بازی های ویدئویی رایانه ای  بهره میگیرد.

از دیگر محصولات که تولید آن در استودیواسپریس پویانما به تازگی کلید خورده است بازی آرش کمانگیر و میرمهنا ۲ می باشد .
.

بخشی از سناریو و گفته های “آراز” شخصیت اصلی در بازی ترکمنچای.

من سالهای زیادی رو توی جنگ بودم. بهترین سالهای عمرم رو. جنگ هایی که یا اجنبی ها به ما تحمیل کردن و یا خیانت یه عده و بی کفایتی یه عده دیگه باعث روشن شدن آتیششون شد. جنگ هایی که هم من خیلی از مهمترین چیزهای زندگیمو توش از دست دادم، هم خیلی از مردم کشورم و هم خود کشورم.

ما با تمام توان از کشورمون دفاع کردیم، اما شاید تمام توانمون کافی نبود. ما با دشمنمون مردانه جنگیدیم و از جون مایه گذاشتیم. من وجدانم راحته که کم فروشی نکردیم. این وسط فقط عده کمی بودن که خائن و یا بی کفایت بودن. اما مشکل اینجا است که اون افراد خائن و بی کفایت در نتیجه جنگ, مؤثرتر از کسانی بودن که وطن پرست بودن و تمام زندگیشون رو برای دفاع خرج کردن.

ما توی جنگ شکست خوردیم و خیلی خسارت دیدیم. این یه حقیقته. ما قسمت های زیادی از خاک کشورمون رو از دست دادیم و استقلال کشورمون تحت تأثیر نتیجه جنگ قرار گرفت. کسی نمی تونه منکر خسارت هایی بشه که نه تنها به مردم، بلکه به سرزمینمون وارد اومد.

ضررهایی که ما توی این جنگ بهمون وارد شد و حقارتی که کشیدیم مثل یه بغض شد تو دل تمام مردم با وجدان این سرزمین. من و تمام مردم این بغض رو به فرزندانمون و اونها هم به فرزندانشون انتقال می دن. این بغض نسل به نسل با ما است تا روزی اگه دوباره اجنبی فکر تجاوز به خاک ما از سرش گذشت، سر باز کنه. وقتی اون بغض سر باز کنه، فرزندان ما اون رو سر دشمنشون خالی می کنن و من می دونم که اونها مردونه خواهند جنگید. فرزندان ما از ما درس می گیرن و یک ذره از خاکمون رو تسلیم دشمن نخواهند کرد.

من، آراز، قول می دم که ترکمنچای؛ عقده ای شده که خودش مانع تکرار خودش خواهد بود. فقط نسل به نسل باید منتقل بشه. باید داستانش به هر زبانی تعریف بشه تا غبار تاریخ اون رو محو نکنه.

ترکمن چای


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب